اهنگ تقدیمی به فرشته ی نجاتم






fereshtenejat

fereshtenejat

تکیه گاه از امین حبیبی

دانلود با کیفیت 320 - 11.5 مگابایت



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت10:49---1 دی 1393
سلام همه جیز خوب بود . جشن . تولد .هدیه . ممنون . یک روز بر می گردم و همه حرف هایم را می گویم . من را ببخش که برای این آشنایی خیلی رنج کشیدی . من را ببخش
پاسخ:توهمه وجودمی بودو نبودمی به کسی احساس من مثل تو نیست کسی توخیال من واسه این حال من واسه یکی شدن مثل تو نیست
پاسخ:این شعر روزی که به دست من رسید روزی بودکه تواومدی...حس می کنم برای اون لحظه زیباتراز این شعر شعری برای من نبود.پس...منو ببخش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:,ساعت 1:32 توسط maryam|



      قالب ساز آنلاین